FAQ & Poradnik dropshippingu z Aliexpress (wywiad ze sprzedawcą)

dropshipping z aliexpress poradnik faq

Czego chcesz się dowiedzieć o dropshippingu z AliExpress? Skorzystaj z tej szansy i przeczytaj wywiad z prawdziwym sprzedawcą z AliExpress!

Przywitaj się z Ginke!

Ginke posiada kilka sklepów na AliExpress w różnych niszach: baby & kids, health & beauty, makeup, etc.

Ginke jest dostawcą dla wielu osób, które wykonują dropshipping. Jako sprzedawca AliExpress wie dużo o tej stronie biznesu dropshipping. Uprzejmie zgodził się podzielić swoją wiedzą o dropshippingu na naszym forum, odpowiadając na pytania od naszych czytelników.

Tutaj znajdziesz ciekawe porady i wskazówki, które znają tylko sprzedający AliExpress! Dokonaliśmy wyboru odpowiedzi Ginke’a na najbardziej popularne pytania (i liczenie) od dropshippers.

jak zacząć dropshipping z aliexpress?

Znalazłem już dostawców na AliExpress. Jak rozpocząć działalność w branży dropshipping? Czy potrzebuję licencji lub rejestracji, zanim otworzę mój sklep?

Aby uruchomić firmę, nie potrzebujesz tego. Po prostu stwórz sklep i poprowadź do niego ruch.

My, jako sprzedający na AliExpress, wyślemy Ci produkty w każdym przypadku. Nie ma znaczenia, czy jesteś zarejestrowany jako firma, czy nie. Nawet jeśli jesteś osobą fizyczną, z chęcią będziemy z tobą współpracować.

W tym samym czasie sprawdź prawa obowiązujące w Twoim kraju! Jeśli istnieją lokalne przepisy, postępuj zgodnie z nimi i zachowaj bezpieczeństwo.

Jakie są skutki podatkowe dla dropshippingu z AliExpress?

AliExpress nie pobiera żadnych podatków. Mimo to każdy kraj ma własne lokalne przepisy dotyczące podatku importowego.

Podatki te są pobierane od nabywców przez organy rządowe. Gdy ludzie kupują coś z zagranicy, otrzymują rachunek za podatek importowy.

Jako właściciel sklepu dropshipping nie musisz znać dokładnych zasad opodatkowania w każdym kraju. Twoi kupujący mogą pochodzić z dowolnego miejsca na świecie, więc naprawdę trudno jest dowiedzieć się wszystkiego na temat podatków w każdym możliwym kraju!

Zamiast tego musisz powiadomić swoich klientów, że mogą mieć dodatkowe koszty. Napisz to w informacji o swoim sklepie internetowym. Kupujący muszą wiedzieć, że mogą zostać nałożone cła przywozowe na towary w ich kraju i (słusznie) NIE ponosicie za to odpowiedzialności. To wszystko, co robisz.

Jak sobie radzisz z płatnościami?

Aby przetwarzać płatności i brać pieniądze od klientów, możesz korzystać z takich usług, jak Paypal, Stripe, Przelewy24, PayU, Dotpay.

Nie mogę zagwarantować, że to zadziała, ale nadal możesz sprawdzić tę metodę, aby uzyskać dostęp do Stripe z dowolnego kraju. Niektórzy z moich klientów próbowali uzyskać dostęp do Stripe w ten sposób, ale jeszcze nie otrzymałem od nich negatywnej opinii.

Jakie masz wrażenia z reklam w swoim sklepie? Co dało ci więcej sukcesów?

dropshipping z aliexpress zamówienia

Nie udało nam się umieścić reklam w Google i na Facebooku. Ale teraz istnieje wiele wątków, które mogą nauczyć Cię tworzyć kampanie AdWords. Sądzę, że jest szansa na czerpanie z tego korzyści, jeśli poświęcisz czas na naukę.

Jak promować swoje sklepy?

Początkowo używaliśmy masowych botów społecznościowych do ruchu, ale nasza strategia nie była właściwa. Nie wiedzieliśmy, jak sobie z tym poradzić, więc skończyło się na wielu kontach – wielu naśladowców, ale niewiele osób. SEO to wciąż najlepszy sposób na długoterminowy sukces.

Jakie są opłaty dla sprzedawcy AliExpress?

Jeśli zastanawiasz się, czy my, jako sprzedawcy AliExpress, musimy uiścić opłaty na platformę, odpowiedź brzmi “tak”.

Chodzi o to, że od 2016 r. Jesteśmy zobowiązani do zapłaty określonego zestawu opłat na AliExpress.

Zasadniczo, AliExpress pobiera roczną opłatę za usługę, która zależy od rodzaju sprzedawanych produktów.

Jeśli jednak Twój sklep osiągnie pewną wielkość sprzedaży, Twoja roczna płatność może zostać zmniejszona o 50%, a nawet zredukowana do zera.

Czy to prawda, że ​​większość sprzedawców z aliexpress pochodzą z 1688.com?

Tak, większość sprzedawców pochodzi z 1688.com, jest to kolejny rodzaj dropshippingu w Chinach. Tak zaczęłam działalność 4 lata temu.

Możesz przesłać główny obraz przedmiotu w wyszukiwarce grafiki Google i dodać “site: 1688.com”

Następnie można zobaczyć rzeczywisty koszt produktu w CNY.

Wielu zaufanych sprzedawców napisało: “Wysyłamy tylko do potwierdzonych adresów zamówień. Twój adres zamówienia MUSI DOPASOWAĆ swój adres wysyłki “. Sądzę, że sprzedający nie będą przewozić statków. Wiesz dlaczego? Czy mogę coś osiągnąć, kontaktując się z nimi?

Nie przejmuj się tym. Sprzedawcy AliExpress mają tylko dostęp do Twojego adresu wysyłki. Nie widać adresu rozliczeniowego.

Powodem, dla którego sprzedawcy piszą tę wiadomość, jest fakt, że obawiają się oszustwa. Jeśli dwa adresy nie są takie same, może się zdarzyć oszustwo z tytułu obciążenia zwrotnego karty kredytowej. Może to doprowadzić do odmowy przez bank zapłaty sprzedawcy.

Chcę sprzedawać na rynku UE. Jak mogę mieć pewność, że dostawcy wysyłają certyfikowane produkty CE? Czy masz jakieś problemy?

Istnieje niewielka szansa, że ​​zwyczaj UE zwróci się do CE, więc możesz zaryzykować. Sprzedajemy również na rynek UE, jak 3000 zamówień dziennie. Z naszych doświadczeń wynika, że ​​tylko około 10 zamówień w miesiącu pozostaje w zwyczaju.

Możesz również poprosić dostawcę o oznakowanie CE, zwykle sprzedawcy mają oznaczenie CE dla katalogu, który sprzedają, ale nie obejmują wszystkich produktów.

Nie przejmuj się tym, po prostu zacznij sprzedawać!

dropshipping z aliexpress poradnik

Jak zapewnić, że sprzedawca oświadcza, że ​​produkt jest wykonany z wysokiej jakości materiałów? Obawiam się, że nie chcę niczego sprzedawać klientowi, który staje się bezwartościowy po pierwszym użyciu. Czy są jakieś oznaki, o których powinienem wiedzieć?

Jeśli sprzedajesz tanie produkty, jakość musi być niska. Zasadniczo, gdy klienci kupują coś po niskiej cenie, nie oczekują, że przedmioty te będą trwać długo.

Tak więc, jeśli zadowolenie klienta jest twoim priorytetem, lub utrzymanie klienta jest twoim priorytetem, unikaj tanich produktów.

Skoncentruj się na droższych produktach lub sklepach o wskaźniku opisywania powyżej 4,7. Te przedmioty nie będą kosztować dużo więcej, ale ta strategia rozwiąże wiele problemów.

Jaka jest legalność sprzedaży produktów chronionych prawami autorskimi na AliExpress (i ich wysyłanie). Czy zmiana nazwy produktu powoduje, że jest legalna lub nadal jest niezgodna z prawem? Jestem bardzo zdezorientowany, jak sklepy są otwarte w niektórych przypadkach przez 3-5 lat na AliExpress, ale wszystko, co robią, to sprzedaż fałszywych materiałów chronionych prawem autorskim. Mam kilka przedmiotów w moim sklepie i nie jestem pewien, jak to wszystko działa, więc nie chcę wpakować się w kłopoty.

Nadal jest fałszywy, nawet jeśli zmieniłeś jego nazwę, nadal jest to niezgodne z prawem autorskim i wzorcem i jest zabronione przez globalne zasady.

Niemożliwe jest czerpanie zysków z chronionych prawem autorskim produktów bez problemów. Powiedziałbym raczej, trzymaj się od tego z daleka.

Czy Aliexpress wyłącza sklepy, ostrzega, czy nie dba o prawa autorskie? Czasami dostaję przedmioty, które nagle stały się niedostępne, czasami sam sklep zniknął, czasami sklep jest tam, ale w środku nie ma nic. I byli jednym z najlepiej sprzedających się w danej niszy.

Aliexpress staje się coraz bardziej rygorystyczne dzięki prawom autorskim. Mam 2 sklepy zawieszone w ciągu 6 miesięcy, więc bądź ostrożny z przedmiotami chronionymi prawami autorskimi.

Planuję dropshipping produktów związanych z popularnymi grami komputerowymi. Czy muszę się martwić kwestią praw autorskich związanych z naruszeniem prawa?

dropshipping z aliexpress dostawa

Tak, musisz się tym martwić. Jeśli szukasz podobnych przedmiotów, zawsze możesz znaleźć osoby sprzedające te przedmioty.

Jeśli jest to mała firma, możesz z niej skorzystać. Gdy będziesz większy, PayPal lub Ice Frog znajdą Cię i zamrozą Twoje konto PayPal

Moja sugestia brzmi: możesz zacząć od tego, ale przestań, gdy Twoja firma jest na dobrej drodze.

Oto zestaw pytań dotyczących oceny sklepów AliExpress i ich oceny przez platformę.

W jaki sposób AliExpress daje właścicielom sklepów złoty medal? Nie rozumiem, jak niektórzy sprzedawcy, którzy dołączyli do 1 miesiąca temu, mają złoty medal.

Ile powinienem ufać złotym medalom w porównaniu do oceny diamentów?

Czy 95% i poniżej nie jest zaufany?

Dlaczego niektóre sklepy, które istniały przez więcej lat, mają mniej diamentów w porównaniu do innych nowszych? Czy powinienem ufać im ze względu na ich długowieczność, czy też powinienem ufać temu, który ma więcej diamentów, ale całkiem nowy?

Pod względem oceny punktowej, które z nich są bardziej wiarygodne? Procent, diament, złoty medal, informacje zwrotne lub jak długo sklep jest w pobliżu?

1) Złote medale, zwane także najlepiej sprzedającymi się, zależą od oceny otrzymanej w ciągu 90 dni. Na przykład sklep został niedawno uruchomiony i ma tylko 10 ocen. Jeśli ocena jest dobra, to ten sklep otrzyma złoty medal. Żaden miesięczny sklep nie może go zdobyć, zajmuje to co najmniej 3 miesiące.

2) Porównaj ocenę DSR: opis, prędkość i usługi.

3) Lepiej nie dotykać sklepu poniżej 95%.

4) To samo rozwiązanie co trzecia odpowiedź. Reguły DSR.

5) Tak jak powyższa odpowiedź.

dropshipping z aliexpress zwroty

Kupiłem produkt za pośrednictwem mojej witryny, aby uzyskać informacje o tym procesie około 3 dni temu, ale nadal nie widzę numeru śledzenia. Jeśli przejdę do AliExpress, nic nie widzę w sekcji zamówienia. Czy zwykle przesyłasz numer śledzenia od razu po zakupie, czy zajmuje to trochę czasu?

AliExpress pozwala sprzedawcom na wysłanie zamówienia przez 7 dni. W moich własnych sklepach staramy się wysłać zamówienie w ciągu 5 dni, a na stronie zamówienia jest odliczanie. Sprzedawcy nie przekroczą tej daty.

Czas sprzedających, którzy wysyłają zamówienie, to duże pytanie. Jeśli sprawdzisz zapasy sprzedawanego przedmiotu, mogą pokazać 9999 sztuk w magazynie. Nie zawsze tak jest, ale wystarczy 5 dni, abyśmy mogli zamówić towar z fabryki i wysłać paczkę.

Nie zapomnij o wakacjach i sezonowych przepływach klientów! Na przykład po prostu przebraliśmy przez Chiński Nowy Rok i duży dżem w opakowaniu wysyłkowym i uzupełnianiu zapasów. Niedługo potem nastąpił kolejny jam z powodu sprzedaży z 29 marca. Zawsze pamiętaj o wyprzedażach i okresach świątecznych – mogą one prowadzić do opóźnień w wysyłce, więc ostrzeż swoich kupujących.

Zauważyłem, że często informacje o śledzeniu pochodzące z różnych opcji wysyłki będą oznaczały “opuszczony kraj docelowy” przez wiele tygodni bez aktualizacji. Czy jest jakiś sposób, aby uzyskać więcej informacji?

Te usługi wysyłkowe dostarczają informacji o śledzeniu tylko w Chinach. Gdy paczka opuściła Chiny, obowiązkiem urzędu pocztowego kraju przeznaczenia jest oferowanie śledzenia, ale wiele z nich nie.

Możesz także wybrać sposób wysyłki na stronie produktu. Pokaże, czy pakiet można śledzić za pomocą tej metody wysyłki.

AliExpress Sprzedawca odpowiada na pytania dotyczące Dropshipping

Niektóre dropshippers martwią się o etykiety z ceną na opakowaniach. Nigdy nie miałem żadnych skarg od moich klientów, ale mimo to, czy można poprosić dostawcę o zmianę wartości?

Obecnie ceny są rzadko publikowane na etykietach. Najczęściej cena podana na fakturze lub na etykiecie wysyłki z niestandardową wartością deklarowaną.

Jeśli poprosisz o zmianę wartości w zamówieniu, sprzedawcy z narzędziem do zarządzania zamówieniami (ERP, np. Salesforce, Stitchlab) mogą łatwo zmienić wartość. Ale mniejsi sprzedawcy, którzy ręcznie zajmują się zamówieniami, najprawdopodobniej zapomną lub zlekceważą twoją wiadomość.

Zacząłem zauważać, że niektóre paczki, które trafiają do moich klientów, mają etykiety z fakturami, które pokazują pierwotny koszt produktu … To było bardzo czasochłonne w kontrolowaniu szkód u moich klientów. Czy masz jakieś sugestie, w jaki sposób mogę poprawić moją notatkę do AliExpress, aby nie dodawały takiej etykiety? Czy istnieje sposób oznaczania każdego pakietu produktów jako “prezenty”?

Możesz zostawić notatkę w zamówieniu, powiedz, że nie umieszczasz faktury w paczce. Jeśli istnieje niestandardowa wartość deklarowana na etykiecie wysyłki, możesz także poprosić o zmianę żądanej wartości, ale teraz nie możemy używać oznaczeń “prezent” lub “próbka” z powodu nowej zasady odprawy celnej.

Moje pytanie dotyczy opakowania. Jeśli klient złoży zamówienie na mojej stronie, a paczka pochodzi z chińskiego pisma, może to uniemożliwić. Poza tym czasami zawierają ceny na nich napisane i fakturę w środku. Czy jest coś, co można zrobić, aby tego uniknąć? Czy możliwe jest wystawienie faktury w paczce z logo firmy i pokwitowaniem w paczce?

Chińskie pisanie na paczce jest normalne, ponieważ nasi pracownicy w magazynie mają problem z czytaniem po angielsku, więc musimy oznaczać nasze zapasy w języku chińskim.

Możesz im powiedzieć, żeby nie dołączali faktury do paczki. Czasami ignorują twoją wiadomość, może to być zła obsługa klienta, brak narzędzia do zarządzania zamówieniami.

Według własnego doświadczenia, realizujemy zamówienia 2-4 tys. Dziennie, a ludzie wymieniają przedmiot – ludzie czytają twoją wiadomość – ludzie zbierają przedmioty – ludzie pakują paczkę – ludzie skanują paczkę.

Możesz poprosić o niestandardową fakturę i swoją własną kartę promocyjną, ale spersonalizowany materiał opakowaniowy powinien zostać opłacony z góry.

Powiedziano mi, że mogę umieścić wiadomość w “instrukcjach wysyłki dla spedytorów”, jak np. “Tylko dropshipping i brak promocji lub faktur”. Czy to działa?

Tak, jest to typowa procedura, jeśli nie chcesz, aby dostawca umieszczał w pakiecie ulotki, naklejki, inne materiały promocyjne itp. Ale problem polega na tym, że facet zauważył, że wiadomość może nie być tym samym facetem, który spakował paczkę. Chodzi bardziej o proces zamawiania. Jeśli komunikacja wewnętrzna nie jest płynna, wiadomość może zostać zaniedbana.

Jeśli chcę sprzedawać wrażliwe produkty, które łatwo mogą się zepsuć …. Jakie jest twoje ogólne doświadczenie ze sprzedawcami AliExpress w odniesieniu do opakowań? Czy pamiętają, że zadowolenie klientów zaczyna się od ładnego pakietu?

Naszym celem jest, aby opakowanie było jak najlżejsze. Obliczamy opłatę transportową według gramu. Ale mimo, że chcemy, aby paczka była lżejsza, bezpieczeństwo przedmiotów jest na pierwszym miejscu: delikatne przedmioty powinny być szczelnie zapakowane i bezpiecznie zamocowane w paczce.

Jeśli potrzebujesz niestandardowego pakietu, będzie on dostępny wkrótce. 

Ale musisz zapłacić z góry materiały paczkowe i dodatkową opłatę za proces. Każdy chce, aby pakiet był lepszy, ale dodaje do niego koszt, więc upewnij się, że nie przegrasz przy konkurencji cenowej.

AliExpress Sprzedawca odpowiada na pytania dotyczące Dropshipping

Co się stanie, gdy wyślesz paczkę z DHL, a właściciel nie będzie w domu?

Po pierwsze, DHL zadzwoni do odbiorcy, w większości przypadków może zaplanować ponowną dostawę. Jeśli jest to zły numer lub odbiorca jest na wakacjach, DHL powiadomi mnie, jako nadawcę, po kilku próbach, a ja zostawię wiadomość w zamówieniu i zadzwonię do Ciebie.

Jeśli DHL zwróci paczkę do Chin, zostanie obciążona co najmniej 50 USD opłaty za wysyłkę i podatku celnego. Sprzedawca będzie musiał zwrócić zamówienie. Zatem pakiet zwrotu DHL jest ostatnią rzeczą, którą chcemy zobaczyć.

Mam pytanie dotyczące ePacket. Wiem, że na aukcjach reklamy z AliExpress napisano, że wysyłka ePacket to “12-20 dni”, ale z mojego doświadczenia wynika, że ​​to więcej niż 21-30 dni od pierwotnej daty zakupu. Czasem nawet o tydzień lub dłużej. Czy faktyczna wysyłka ePacket faktycznie rozpoczyna się w dniu, w którym zamówiono produkty lub w dniu wysyłki po przetworzeniu? Innymi słowy, jeśli podaje “12-20 dni” na wysyłkę ePacket, to zasadniczo NIE zawiera czasu przetwarzania zamówień, co samo w sobie trwa około 5-10 dni? Więc w sumie ePacket trwa około 30 dni?

Rzeczywisty czas wysyłki ePacket wynosi 7-12 dni roboczych od ogłoszenia. Wysyłka 12-21 dni oparta jest na analizie danych.

Dlaczego jest dłuższy niż podany przez przewoźnika? Ponieważ 7-12 dni jest obliczane, gdy śledzenie przesyłki staje się możliwe. W większości sytuacji, chociaż sprzedający aktualizują numer śledzenia, wewnętrzny przelew na poczcie trwa 3-5 dni.

Jaki jest szacowany czas statku dla klienta w USA? Jaki jest najlepszy sposób wyjaśnienia klientowi czasu wysyłki, aby nie byli niezadowoleni z usługi? I czy należy to zrobić na każdym produkcie, który sprzedajemy? Nie chcę nieszczęśliwych klientów ze względu na ramy czasowe wysyłki. Istnieje kilka przedmiotów, które można wysyłać z USA, czy czas wysyłki jest krótszy (produkty kosztują więcej)?

Szacowany czas wysyłki z ePacket wynosi od 12 do 20 dni roboczych.

Nie wiem, jak najlepiej wyjaśnić klientowi czas wysyłki.

Ale najczęściej używanym sposobem jest poinformowanie klientów, że paczka zostanie wysłana z twojego chińskiego magazynu. Klient nauczy się go w końcu, gdy sprawdzi numer śledzenia.

Są szybsze opcje z dostawą 2-5 dni, takie jak DHL, FedEx, USPS, ale opłata za wysyłkę będzie kosztować około 20 USD za każdą paczkę. Możesz go użyć, jeśli uważasz, że zysk może pokryć te wydatki.

Jeśli właściciele sklepów AliExpress znajdują się w Chinach i używają China Post do wysyłki towarów, dlaczego niektórzy z nich mają bardzo niskie wskaźniki szybkości wysyłki, takie jak 4.3, a inni mają znacznie wyższe, np. 4,7 lub więcej?

Wszystkie są nazywane postami w Chinach, ale różne urzędy pocztowe w różnych miastach mają inną prędkość i ceny.

Załóżmy, że w tym samym mieście jest dwóch sprzedawców. Jeden jest wysyłany z lokalnego urzędu pocztowego i płaci wyższą opłatę za wysyłkę. Drugi przesyła go do innego miasta, na przykład do Kantonu, i otrzymuje tańsze ceny przesyłek. Poczta konkuruje ze sobą. A ta tańsza poczta zawsze ma zacięcie, prawda. Widziałeś, że podana informacja o wysyłce została odebrana, ale przetwarzanie poczty zajmuje więcej czasu.

Sklepy mają również różne grupy klientów. Jeśli Twój sklep ma lepszy współczynnik konwersji wśród rosyjskich klientów. AliExpress wyśle ​​Ci więcej rosyjskiego ruchu, więc Twoje zamówienia będą w większości pochodziły z Rosji. A jeśli twoi klienci mają niższą tolerancję na prędkość wysyłki, doprowadzi to do niższej oceny.

Ponadto klienci mają różne oczekiwania wobec różnych nisz. W przypadku niektórych produktów do pielęgnacji skóry lub higieny, klienci naprawdę chcą tego w drugi dzień po złożeniu zamówienia. Chcą zacząć używać go od razu, a będą rozczarowani długim czekaniem. Różne nisze prowadzą do różnych ocen.

Jakie są twoje doświadczenia z długimi terminami dostaw i z jakiego powodu zamierzasz czekać 30+ dni na zakupione towary? Czy uważasz, że jako przedsiębiorca mądrze jest powiedzieć klientom z góry, że zamawiają produkty w moim sklepie, czas dostawy może trwać do 30 lub więcej dni lub powinienem użyć frazy do moich klientów “dostarczamy tak szybko, jak to możliwe” ?

Nie sądzę, aby jakikolwiek klient był skłonny czekać ponad miesiąc na produkt w normalnej cenie. Mogą być bardziej cierpliwi przy tanich przedmiotach, ale nie przy regularnych cenach.

Z mojego punktu widzenia utrzymanie klienta jest kluczem do sukcesu. Bądź więc szczery wobec swoich klientów!

AliExpress Sprzedawca odpowiada na pytania dotyczące Dropshipping

Kiedy kupujący chce zwrócić produkt, trafi do mojego domu … a następnie odeślę go do AliExpress? Czy to prawda? Wtedy wierzę, że AliExpress wysyła mi zwrot pieniędzy, a następnie wysyłam go do klienta … minus koszty wysyłki. Mogę zachować 

niektóre z produktów, wyślij zwrot pieniędzy klientowi i spróbuj sprzedać produkt tutaj w USA.

Myślę, że wcześniej nie zwróciłeś paczki z powrotem do Chin, bo to naprawdę kosztowne. W większości przypadków opłata za wysyłkę jest wyższa niż cena produktu.

Jeśli masz do czynienia ze średnią wartością zamówienia 50-100 $, to masz rację, powinieneś wrócić i otrzymać zwrot pieniędzy.

I dobrą wiadomością jest to, że Aliexpress zwalnia krajowy zwrot w przyszłości, więc będziesz mógł zwrócić paczkę do magazynu Aliexpress zamiast zwrócić paczkę do Chin. Powinny być magazyny Aliexpress we wszystkich większych krajach.

Słyszałem, że AliExpress uruchomi krajowy zwrot. Oznacza to, że możesz zwrócić paczkę do magazynu AliExpress swojego kraju zamiast zwrócić go z powrotem do Chin. Czy możesz potwierdzić te informacje?

Tak, faktycznie to ogłoszenie pochodzi z 2015 roku. Na razie zwrot krajowy jest dostępny w 3 krajach: USA, Rosji i Hiszpanii. Jeśli jesteś w jednym z tych krajów, w wynikach wyszukiwania AliEpxress możesz zaznaczyć pole wyboru zwrotu krajowego na pasku narzędzi wyszukiwania.

Próbowałem znaleźć najlepszy sposób, aby poradzić sobie z powrotem i jak dotąd uważam, że najlepiej jest, aby przedmiot został mi zwrócony zamiast AliExpress. Ale jeśli zwrot nastąpił z naszej winy, na przykład przedmiot został uszkodzony itp., Jaki jest najlepszy sposób, aby zająć się kosztami wysyłki z mojego końca?

Sądzę też, że lepiej zachować pakiet samodzielnie.

Jeśli paczka została uszkodzona, możesz poprosić o zwrot pieniędzy bez jej zwrotu. Może to nie będzie pełny zwrot, tylko częściowy zwrot pieniędzy, ale nadal jest to lepszy wybór niż zapłacić opłatę za wysyłkę.

W rzeczywistości, jeśli twój dostawca wie, że jesteś dropshipperem, zrozumie twoją sytuację, będzie bardzo przykro z powodu zamówienia (jak ja), i zwróci ci pełny zwrot.

Zacznij zarabiać na dropshippingu z Aliexpress

Skomentuj

Twój gotowy sklep w modelu dropshipping

Cennik

Starter

Podstawowy gotowy sklep
zł 1999
1599 jednorazowa opłata
  • Indywidualny szablon graficzny
  • CMS Wordpress + Woocommerce
  • Podstawowe pozycjonowanie SEO
  • Pełna integracja z Aliexpress
  • Nielimitowana ilość produktów
  • 1 dowolna waluta
  • 1 wersja językowa
  • Wsparcie techniczne i marketingowe

Pro

Kompletny & wypasiony sklep
zł 2499
1999 jednorazowa opłata
  • Wszystko z pakietu STARTER
  • Zaawansowane pozycjonowanie
  • Domena + hosting free
  • Waluty do wyboru
  • Wiele wersji językowych
  • Google Analytics + FB Pixel
  • Integracja z social media
  • Blog + newsletter
Bestseller

Przykładowe nasze realizacje sklepów

Kurwix.com

Vaporwaveaesthetic.com

nervousgeek.com

esteland.pl

rfidpolska.pl

retinol-shop.com

hypegood.com

celosome.pl

`Chcesz zacząć zarabiać na dropshippingu z Aliexpress?

Przeprowadzimy Cię przez każdy etap sprzedaży w modelu dropshipping i pomożemy Ci w rozwinięciu Twojego biznesu!

Zbudujmy Twoj sklep!

kontakt@dropshipping-sklep.pl

+48 450 021 100

  • Polityka prywatości
  • Polityka cookies